2013. május 7., kedd

3.Fejezet

*Liam*
                                             ,,Minden ami megtörténik egy bizonyos okból történik."

Próbálta kerülni a tekintetemet,ami nekem fájt az emlékek miatt.Hisz többek voltunk mi egymásnak mint holmi kis pajtások.De mikkor összeszedtem a bátorságomat hogy megkérdezem lenne-e a barátnőm hirtelen pánik fogott el.Másnap össze is jött egy másik sráccal.Hetekig csak magamat ostromoltam és szidtam hogy milyen gyáva kukac voltam.Ha lett volna elég erőm hozzá és megkérdezem akkor talán igent mondott volna.Nem tudtam utána rendesen a szemébe nézni anélkül hogy minden újra és újra le ne játszódott volna bennem.Ezek után költöztünk el a szomszédból.Egy darabig leveleztünk és telefonon tartottuk a kapcsolatot.De végül megszakítottam mindent ami hozzá kötött.Ő egy 
 darabig még írt is,és azt vettem ki hogy hiányol engem.Az utolsó leveleit viszont gépiesen kitöröltem.Ám ő is nagyon hiányzott nekem.A gyönyörű mosolya,az hogy hozzám bújt mikkor minden pénteken suli után a kanapéjukon filmet néztünk és közben nutellás palacsintát tömtünk magunkba.A késői beszélgetések a hátsókertben.Bármit megadnák hogy újra az a Liam legyek aki akkor volt.Szeretnék mindent előről kezdeni,megkérni Emmát hogy legyen a barátnőm.De hiába gondolok csak bele mi lett volna ha....,nem lesz már semmi sem úgy mintha az utóbbi pár év mégsem történt volna.Ami egyedüli örömmel tölt el hogy megismertem a fiúkat és az X-factorban 3.helyezést értünk el.Daniellel valamennyire sikerült elfelejtenem Emmát és boldog is voltam azt hiszem....
-Nem kell semmit sem sajnálj Liam!-szólt és próbált egérutat nyerni,de én ismét elvágtam útját.
-Emma....-kezdtem de közbe vágott.
-Nézd én totálisan megértem a döntésed.Hisz ki akarna egy ilyen lánnyal lógni a hírességek közül?-mutatott végig magán.
-Én szívesen....-suttogtam elhaló hangon.Megindultunk ismét a faházukhoz.Pár percen belül már a lépcsőn álltunk.-Na megyek hagylak....-kezdtem és drámaian sóhajtva a fejemet lehajtottam és lassan elkezdtem vonszolni a lábaimat.
-Várj Liam!-kiabált utánam.-Nincs kedved bejönni?-kérdezte amire én rögtön felkaptam a fejem és vigyorogni kezdtem.
-Hát ha így felajánlottad,akkor nem tudok nemet mondani.-kuncogás hagyta el a száját és elindult az ajtó felé. A zárral egy kicsit babrált de az nem nyílt ki.-Várj majd én megpróbálom.-kicsit félreállítottam hogy odaférjek ahhoz a zárhoz.Hiába próbáltam nem akart kinyílni az a makacs ajtó.Emma a lépcsőn ülve figyelte ahogy mesterkedek.
-Ez nem fog mostanában kinyílni.-jelentettem ki tragikusan.
-A francba,megyek szólók a gondnoknak.-felkelt és elindult.
-Semmi értelme ma már.-végignéztem rajta.-Gyere ma nálam fogsz aludni.-kézen fogtam és elindultunk.
-Köszi Liam ezt is.-megsimogatta a vállam.Pár perces séta után meg is érkeztünk az 1D nyári tábor házához.
Az ajtót kinyitottam és előre engedtem,belépve felkapcsoltam a villanyokat.
-Ott a fürdő,nyugodtan zuhanyoz le én addig keressek neked a holmim között valami pizsama félét.-egy tiszta törülközőt nyomtam a kezébe.Kivettem a zsebemből a mobilját amit a megmentése után a parton találtam.A háttérképét megnézve nagyot mosolyogtam.Egy One Direction kép  a háttere.Épp mikkor a tiszta ruhákat amiket kerestem a telefon mellé helyeztem megcsörrent a kis készülék.Végighúztam a kis zöld csíkot.
-Emma telefonja,itt Liam Payne beszél.-szóltam bele és vártam a választ.
-Kicsoda?!Én Emma barátja vagyok Jared.-a torkom összeszűkült egy kicsit,szóval még mindig együtt vannak....
-Majd mondom neki hogy kerested,viszhall.-majd bontottam a vonalat.Emma jelent meg a szobámban egy szál törcsiben.
-É-én magadra hagylak hogy fel tudj öltözni.-dadogtam és próbáltam kilépni az ajtón de mindketten beszorultunk oda. Zavartan nevetünk és ahogy sikerült kilépnem véletlenül magammal rántottam Emma törülközőjét is. Gyors becsuktam a szemem,de azért valamit láttam.A törcsit magára kapta gyorsan és becsukta az ajtót.Olyan kép jelent meg előttem......LAM EZT FEJEZD BE! NEM VAGY TE HARRY!....egy hangocska szólalt meg a fejemben. Ami igaz Harrynek van ilyen mocskos fantáziája.Egy kicsit  még álltam a csukott ajtónak támaszkodva de aztán leindultam vacsit készíteni.Megnéztem hogy Niall mennyi ételt hagyott amiből szendvics készíthető.Végül 4 darabot össze tudtam hozni.Mikkor a tányérokat vettem elő Emma jelent meg és az asztalnak támaszkodott.
-Kész a vacsi.Niall ezeket hagyta csak meg.-mutattam a kaja felé.
-Semmi gond jó lesz.-felelte és leült az egyik székre és neki látott az evésnek.Követtem a példáját én is. Miután befejeztük az evést a tányérokat közösen mosogattuk el.
-Emma én elmegyek lezuhanyzok,te addig foglald le magad a tévével.-bólintott és a fürdőbe vonultam.A ruhákat a földre dobtam és beálltam a víz alá.Élveztem ahogy a hideg vízcseppek végigfolynak a felhevűlt testemen.Pár perc után a tusfürdőmért nyúltam.Egy kicsit nyomtam a tenyerembe és azt szétkentem az összes testrészemen.A zuhany alatt állva elterveztem az est további részét Emmával.Az érzések kezdtek újra fellángolni bennem.Amint végzek a fürdésel megágyazok az ágyamban és utána beteszek lent egy jó kis horort és azt fogjuk nézni.Megvárom amig bealszik a filmen és a karomban felviszem a szobámba.Nagy vígyor terült szét az arcomon,amit vízel képtelenség lemosni.Gyorssan elzártam a csapot és a derekam köré csavartam a törülközöt.A szobámba szinte rohantam,de a tévé hangja felszűrödött.Felkaptam egy boxert és egy szürke trikot.A nappaliba siettem és betettem egy jó ilyesztő filmet.A félős részeket már előre tudtam és olyankor átöleltem és ő peddig hozzámbújt.A haját kicsit megszimatoltam,finom zöldalma illatú...Niall a végén nehogy megnyalja a haját majd.A film végére el is aludt.Egy darabig néztem hogy milyen édesen szunyókál aztán felvettem és a szobámba vittem.Óvatosan az ágyra helyeztem,aztán betakartam majd mellé bújtam.Egy jóéjt puszit nyomtam az illatos hajába és lehunytam a szemeimet.

*Niall*
A nyitóbuli nagyon jól sikerült.Az összes számunkat elénekeltük.Furcsáltuk hogy Liamet alig láttuk egész nap.Az est további részében ettem,ittam,táncoltam.A buli lassan végetért így visszamentünk a főhadiszálásunkra.Egymáss után tusolni mentünk majd nyugovóra tértünk.Nekem nem jött álom a szememre, forgolodtam de semmi.Mások arra fognák hogy szokatlan az ágy,de én az éhségemre kenem rá.Belebújtam a papucsomba és lecsoszogtam a lépcsőn.Az utolsó lépcsőfokról sikeresen leestem.
-A francba!-motyogtam mérgesen a sötétségbe.A hűtőhöz masiroztam és kipakoltam az asztalra minden földi jót amit csak találtam.Neki is álltam elpusztítani az ételeket.Mikkor egy üveges joghurtot ittam megjelent a sötétben a hűtőnél egy női alak.Ledermedtem és az evésről is megfeledkezdem.Lehet hogy egy kisértet az,egy filmben már láttam hogy hogyan kell elfogni.De lepkehálom most nincs sajnos.Nagyot orditottam és ráugrottam.A földre kerültünk és én a kísértetten hevertem.Valami nem stimel,hisz a kísértetek nem szílárdok.Hirtelen felkapcsolódott a villany és 4 álmos szempár bámult le rám.Lenéztem az alattam fekvő lányra aki mérges tekintettel figyelt rám.-Emma?-néztem rá értetlenül.
-Leszálnál rólam a habtestedel?-idegessen dobolt a padlón az ujjaival a padlon.Louis felrántott engem Emmáról,és Liam peddig felsegítette a lányt.
-Jól vagy?Nem ütöted meg magad az esés miatt?-halottam amint Liam agódalmaskodik.
-Mégis mit csináltál Niall?-kérdezte Harry.
-Én csak a szokásos éjjeli vacsorámat tartottam mikkor megláttam a hűtőnél,azt hittem hogy egy kisértett és rávetettem magam.Nem csak Louis játszhat Supermant.-ahogy kimondtam mindenki nevetett Emma kivételével.
-Ügyes vagy szöszi.-paskolta meg a vállam Zayn.
-A kis butus...-nevetett Louis.
-Hagyátok békén szegényt.-lépett mellém Emma és átkarolta a nyakamat és egy puszit nyomott az arcomra. Én is és a fiúk is meglepődtünk.
-Majd reggel megbeszéljük,most menjünk aludni.-jelentette ki Liam.

3 megjegyzés:

  1. Szia ! A maga történet jó csak ügyelj az helyesírásra és az eleje egy kicsit zavaró volt ,de amúgy tetszett ! :)


    Ui.: Van egy új feliratkozód! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa köszi hogy írtál :)
      Ígyekszek majd :)

      Törlés
  2. Egyetértek az előttem lévővel ,ügyelj a helyesírásra ! ;) Hamar kövit!

    VálaszTörlés