2013. május 9., csütörtök

4.Fejezet

Sziasztok! Köszönöm szépen az új feliratkozást és a komikat :)
Úgy döntöttem nem leszek most genya meghoztam az új részt.
Kérlek komizzatok meg iratkozzatok is fel továbbra is ;)
Nem tudom hogy mikkor fogom tudni hozni az 5.részt de igyekszem.
Jó olvasást kívánok!
Puszaaaa mindenkinek :)

*Emma*


Liamel vacsi után horror filmet néztünk. A félős részeknél hozzábújtam és a fejemet is a vállán pihentettem. Biztos hogy elaludtam mert egy ágyban ébredtem fel , de még sötét volt odakint. A másik oldalamra fordulva megláttam az alvó Liamet. Olyan békésen aludt mint egy kisgyerek. A torkom kicsit kiszáradt ezért felkeltem, óvatosan átmásztam Liamen aki egy pár pillanatig magához ölelt . A szobából lassan kiosonva a konyhába mentem. Mintha csámcsogást szürcsölést hallanák az asztal felől. Biztos csak képzelődők. Hiszen ki lenne itt ilyenkor a konyhában a sötétségben?! Persze, pont ilyenkor eszik valaki...pf nevetséges vagy Emma. Sok vizet nyeltél ezek szerint. A hűtőből vettem ki egy ki süveges ásványvizet. Mohon nyeltem a hűs italt, ami jól esett a kiszáradt torkomnak. Valaki elordította magát mögöttem és a földre estem. Hirtelen felkapcsolódott a villany és a
srácok álmos tekintettel néztek le ránk. Mérgesen néztem a rajtam fekvő szőkeségre.

-Emma???-nézett rám értetlenül.
-Leszálnál rólam a hab testeddel?-kérdeztem miközben az ujjammal a földön doboltam. Louis felrántotta Niallt,Liam pedig engem segített fel. Pár szót még váltottak a srácok,Niall elmesélte hogy kísértetnek hitt engem.Liam megparancsolta mindenkinek hogy menjünk vissza aludni. Visszamentünk régi-új barátom szobájába bebújtunk az ágyba.A fejemet a mellkasára helyeztem, miközben ő a hátamat simogatta.
-Holnap dolgozol?-kérdezte izgatottan.

-Vagyis ma?-az óra már 0:30-at jelzett- Nem, szabadnapos leszek.-feleltem nagyot ásítottam.
-Álmos vagy?-kérdezte Liam én bólintottam egyet. - Szeretnéd ha énekelnék neked? - ajánlotta fel kedvesen.
-Igen szeretném.-ahogy kimondtam a választ ő dalolni kezdett. Nem volt nehéz felismernem a számot hisz ez az egyik kedvencem a ROCK ME. A szám mosolyra húzódott mély álomba zuhantam.
Reggel ahogy kinyitottam a szemem hirtelen megdöbbentem. Egy zöld színű szempár figyelt rám.

-Neked is Emma!-mondta Niall miközben ledőlt mellém az ágyra.-Nem vagy éhes? Liam már csinált reggelit. Harry-t felküldte hogy keltsen fel téged,de nem jöttetek ezért én magam toltam fel a seggem hogy megnézem mi van már.-amíg beszélt az egyik hajtincsemmel játszott. Észrevette hogy figyelem amit csinál és zavarba jött.-Nem gond ugye?-elengedte hirtelen a hajam.

-Nem.-ráztam meg a fejem amit a hajam követett. Tegnap este a fiúkkal elég jól megismerkedtünk.

-Na gyere szép lány reggelizni.-állt fel Niall és a tenyereit összecsapta.-Mász fel a hátamra!-parancsolt rám nevetve.Harry-vel összenéztünk de aztán mielőtt az ír manó hátára másztam volna,figyelmeztettem.

- Vigyázz mert nem vagyok könnyű. - aztán felpattantam és a nyakába csimpaszkodtam. Harry előre futott mi pedig a nyomába eredtünk. Végig nevetünk amíg a hátán lógtam. Le is értünk és Niall a kanapéra dobott. Ő is átlendült a támlán és rám hasalt. Az arcunk csak pár centire volt egymástól és láttam a szemében hogy gondolkodik rajta hogy megcsókoljon. Az ajkai vészesen közeledtek az enyémek felé ám ekkor a göndör hajú Harry rohant ki a konyhából.

-Juj! Két szerelmes pár, mindig együtt jár......-folytatta volna ha Louis nem ugrik a hátára.Liam és Zayn kérdő tekintettel néztek ránk.Niall megfogta a kezem és a konyhába húzott. Leültem az egyik székre és ő pedig mellém ült.Zayn épp egy nagy falat kenyeret tömött a szájába.Liam egy nagy tányér csokis palacsintát tett le elém. Megpuszilta a fejemet amire Niall furán nézett.

- Remélem még mindig ez a kedvenced. - súgta a fülembe.

- Igen, köszönöm. - mondtam nekiálltam elfogyasztani a palacsintát. Niallel kicsit versenyeztünk, amin a többiek nagyon jól szórakoztak. Niall nyert... Eljárt valami furcsa győzelmi táncot örömében.

- Mivel én NYERTEM és te VESZTETTÉL , kérhetek tőled valamit valamikor. - mondta és tovább táncolt.

-Mi lenne az? - kérdeztem mosolyogva.

- Gyere el velem ma este piknikezni. - jelentette ki. Az ajkamat rágtam miközben gondolkodtam.

-Rendben.... - mondtam és nagyot sóhajtottam.

A napot itt töltöttem velük. Láthattam hogy Louis és Zayn esernyőkel Star Warst játszanak..
A mobilomat elő is vettem lefotóztam őket.
Izgatottan mentem haza estefelé készülődni. A hajamat gyorsan megmostam és megszárítottam, majd kivasaltam. Felkaptam egy nyári kis ruhát. Naomi toppant be az ajtón. Elmesélte hogy a zárt kicserélték de a kulcs még jó hozzá. Kérdőre vont hogy hová megyek. Amikkor mondtam hogy Niallel piknikezni kicsit meglepődött . Ajtót nyitottam mert valaki kopogott , és amint kinyitottam Liam máskor mosolygós arca helyett most komolyan nézett.

2 megjegyzés:

  1. Szia nagyon jó lett várom kövi részt:)
    UI:Remélem a Liammel fog összejönni :)

    VálaszTörlés
  2. Sziaa köszi,hamarosan hozzom majd :)
    ui:Hát minden kiderül majd :)

    VálaszTörlés