2013. május 15., szerda

5.Fejezet

Sziasztok!
 Igaz hogy nem írtatok sok kommit és nem iratkoztatok fel,de meghoztam az 5.részt :)
 Bocsi hogy ha gagyi lett de többször is megírtam de egy se lett valami jó.
 Bocsánatot kérek azoktól is akik fel vannak már iratkozva és komiztak de a 6.részt csak a 3 új feliratkozó után után fogom hozni.


   5.Fejezet


    ,,Ha már tombolnék a dühtől inkább sírok.....mert elhagyott egy jó barát."

          *Liam*


  A reggel amilyen jól indult,hamar el is romlott ennek oka hogy Niall is szemet vetett Emmára. Ha Harryt nem küldtem volna ki a nappaliba akkor talán majdnem megcsókolta volna.
Kénytelen leszek elbeszélgetni Niallel, mert nem engedhettem meg hogy Ő az övé legyen. Nem fogom kétszer is elkövetni azt a hibát. Talán ezen a nyáron kapok egy második esélyt a sorstól hogy megszerezem magamnak.
Amit nem szabad elszúrnom. Most hogy Emma újra itt van a közelemben olyan mintha a szívem egy kis darabkáját visszakaptam a helyére.
Egy olyan kis darabkáját amitől a szívem könnyebben veri a régi ritmusát. Amikkor Emma elment készűlödni leültem Niall mellé a kanapéra. Egy kicsit csendben ültünk majd megtörtem a csendet.

-Niall ez lehet egy kicsit kínos lesz de muszáj megtudnom...Emma tetszik neked? - böktem ki egyszerűen.

-Azt hiszem igen, nagyon kedves lány és minden szempontból megfelel az ízlésemnek. - a tarkóját vakargatta zavarában.
Belül üvöltöttem de ezt szerencsére ezt senki sem hallotta meg , az érzéseimet remekül el tudom rejteni mások előtt. Egy gyenge mosolyt erőltettem az arcomra.

-Hova viszed este? - kérdeztem érdeklődve. Niall vállat rántott. Én tudtam hogy mi az álom randija de ezt inkább magamnak tartogatom.

-A dombtetőre gondoltam, segítesz elő készíteni a terepet? - na szép még én segítsek hogy meghódítsa azt a lányt akit SZERETEK.

-Persze... - mondtam elhaló hangon.

Fél óra múlva egy picknickkosáral a kezemben  és egy pokrocal a honom alatt indultam fel egy közeli dombtetőre.
Ki kéne derítsem hogy Ő érez e valamit Niall iránt. Remélem hogy semmi olyat nem. A plédet leterítettem és megakadt a szemem a közeli erdőségen és a fákról tökéletes a kilátás a dombra. A biztonság kedvéért hozok még egy távcsövet is.
Küldetem egy SMS-t Niallnek hogy a terep kész és futni kezdtem Emmáék fa házához. Amint odaértem kopogtam az ajtón. Pár percen belül ajtót nyitott.

-Liam?! Mit szeretnél? - kérdezte zavartan.

-Beszélhetnénk?  - kérdeztem és ő intett egyet hogy fáradjak be. A szobájába vezetett és leültünk az ágyra.
-Miről szeretnél beszélni?-tette fel a kérdést. Kicsit furán éreztem magam hogy idejövök és számon kérem.
Sose vagyok olyan bátor hogy  az ilyen véleményeimet kimondjam hangosan.
-Csak azt akartam mondani hogy holnap munka után nincs-e kedved nálunk aludni?-na tessék Liam James Payne! Már megint félrebeszélsz.
-Nekem mindegy.-mondta csilingelő hangján.
-Oké,na én azt hiszem megyek.Jössz? Niall már biztos nyafog hogy éhes.-mondtam és bátortalanul mosolyogtam.
-Azt mondta hogy idejön.-nagyot sóhajtott.
-Oké,hát akkor jó szórakozást Emma.-az egyik karommal magamhoz vontam.
-Köszi Liam...-motyogta.Egy puszit nyomtam a homlokára és elmentem.
Bebújtam egy bokorba és vártam Niall barátom érkezését. Nem kellet sokat várnom hogy ideérjen. Egy-egy puszival köszöntötték egymást. Niall kézen fogta Emmát és elindultak a helyszín felé.
Amint odaértek én a nyakamba akasztott távcsővel figyeltem őket a fa tetejéről.
-Mit csinálsz te ninja Liam ott fent?-kérdezte a fa alatt Louis.
-Honnan tudtad hogy itt vagyok? -kérdeztem vissza.
-Követelek.-felelte büszkén.Ő is felmászott a fára és együtt figyeltük az eseményeket.Annyit láttunk hogy beszélgetek és nevettek. Egy kicsit rohangáltak a fűben és ledőltek a plédre. Ám amit láttam nagyon kiakasztott.
-NEM LEHET! - suttogtam elhalt hangon.

*Emma*


  Niallel kézen fogva tettük meg az utat a picknick  helyére. Egy magasabb dombtetőn volt leterítve egy pléd.
Remekül el voltunk,beszélgetünk,nevettünk és fogócskáztunk is. A magassarkúmnak hála el is estem a virágokkal teli fűben. Felkeltem és tovább szaladtam a szőkeség elől. Kifáradva dőltem el a pokrócon és fújtam ki a levegőt.Niall is követte a példámat és nevetve huppant le mellém. Kinevettük egymást hogy hogy ki fáradtunk ilyen kevés kis mozgástól. Niall az oldalára fordult felém és a gyönyörű kék szemei fogjul ejtették az enyémeket.A szemei csak úgy csillogtak. Az ajkai hirtelenjében az enyémekre tapadtak és a nyelve bebocsátást kért. Egy kicsit gondolkoztam és megkapta az engedélyt. Az ujjaim a szőke haját túrták míg az ő kezei fel le jártak a gerincemen. A csókunk folyamatos volt.Pár perc után levegő után kapkodva távolodtunk el egymástól miközben a fejét a mellemre tette és a fülét a szívemhez helyezte. A szívem vadul vert akár egy dob. Niall nevetett egy kicsit és végigsimított a hasamon. Még sokáig maradtunk így összebújva.
-Együnk még mert éhen halok. - felelte Niall aki a kaját a kezébe kapta. Csak nevettem rajta és a fejemet ráztam.Pár percig evett és észrevette hogy valami van velem.
-Mi a baj?-kérdezte agódoan. A fejemet ráztam csak. -Hé ugye nem az iménti dolog a gond?- kék szemeivel szinte égette a bőrömet.
-Nem,csak azt hiszem hogy ez még korai volt.-motyogtam és a szemeimet lesütöttem. A Nap már jelezte hogy naplemente van.Niall átkarolta a derekam és dúdolni kezdet mellettem a Sumer Love-t. Egy aprócska könycsep gördült le az arcomon a meghatodotságtól.Egy darabig még ültünk egymás mellett de aztán vissza indultunk a fa házakhoz.
-Liam mondta hogy aludjak ma nálatok megint.-szólaltam meg menet közben.
-Ez jó ötlet,ugye alszol nálam?-kérdezte reménykedve. A szemeimet forgattam.
-Persze,bár úgy aludnák Harryvel is...-sóhajtottam drámaian. Mindketten nevettünk csak.
-Hát abból nem lenne alvás amit Harry kitervelne veled,maximum csak az után.-ismét nevettünk hisz Harry az újságokban egy szoknya vadásznak van beállítva. A fa házunkhoz berontva kapkodtam össze pár holmit holnapra és ma estére is.Gyors beköszöntem Naominak hogy ma sem alszok itthon majd indultunk is Niallel.
Az ajtóban kívül még váltottunk egy finom gyengéd csókot és beléptünk.A srácok a kanapén ültek és tévéztek.
-Sziasztok!-köszöntünk nekik egyszerre.Mind felkeltek Liam kivételével és megölelgettek. Niall kivitte a kosarat a konyhába és mikkor pont Harry ölelgetett engem és a kezei a fenekemen voltak,épp hogy rá akartam szólni Niall megtette helyettem.
-Hé el a kezekkel Harold!-jött közelebb az ír manó és a kezeit összefonta a derekam körül. Leültünk a többiek közé és én a szöszim ölébe kerültem.
-Hogy sikerült a ,,Picknick" ?-kérdezte vigyorogva Zayn. Niallel összenéztünk és vigyorogni kezdtünk.
-Minden tökéletes volt.-ahogy kimondtuk rögtön nevetni kezdtünk és ujjainkat összefontuk.
-Csak nem jártok?!-álmélkodott Harry. Liam fogta magát és kiviharzott a nappaliból és halotuk ahogyan teljes erőből becsapja a szobája ajtaját.
-Ne is foglalkozzatok vele,egész este ilyen. Gondolom megint veszekedtek egy sort a telefonban Daniellel.-vont vállat Zayn.Egy darabig még mi is tévéztünk a többiekkel de aztán felmentem zuhanyozni. Nem akartam sokáig a víz alatt lenni így a törülközőmet magamra csavartam és belebújtam a pizsimbe.
Emma pizsije :)

Megmostam a fogam is és elindultam Niall szobája felé. Ő épp az asztalánál pakolt valamit.
-De csini vagy.-nézett rám amikkor hozzábújtam.-Elmegyek én is fürdeni de siettek.-puszilta meg a homlokomat.
-Rendben.-feleltem és én meg elindultam a folyosón a lépcső felé hogy igyak valamit de egy kéz megragadott és berántott egy sötét szobába.A kezével a számat befogta hogy ne síkitsak.
-Liam? Mi a francért ilyezgetsz?!-háborogtam fel amikkor megláttam az arcát.
-Valamit el kell mondjak....-kezdte ám nem tudta befejezni.
-Emma! Hol vagy?!-jött Niall hangja a szobája felől.
 -Itt vagyok!-kiabáltam vissza,pár másodperc után jött is be a szobába.
-Mit csináltok itt a sötétben?-kérdezte és végignézett rajtunk.
-Csak megnéztem hogy Liam hogy van.-feleltem vállat rántva.-Menjünk aludni fáradt vagyok.-mondtam és intettem egyet Liam barátomnak.

4 megjegyzés:

  1. Ez vicces volt :) Várom a kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa köszi h írtál :)
      Hát nem lett valami nagyon jó sztem de örülök h tetszet :)

      Törlés
  2. Szerintem meg ez lett a legjobb ! Csak az a baj hogy rövid ,de jó ! ;)

    VálaszTörlés
  3. Sziaa akkor örülők h tetszet :)

    VálaszTörlés