2013. május 15., szerda

6.Fejezet

Sziasztok!
Már megint jól látjátok,ma hoztam még egy részt :)
De viszont cserébe tegyétek meg azt a szívességet hogy feliratkoztok a rendszeres olvasok közé és dobtok egy pár tetsziket és leírjátok a véleményeteket.
Igazán megköszönném!
Üdv az új olvasóknak.
Ma eléggé gáz napom volt, nem voltam suliba de cserébe a vérremel fizettem. Vérvételre kellett mennem.
Szerencsémre nem ájultam el. De egy kicsit cikki volt a vérvételem és egyben emlékezetes is számomra :)
A telefonomon van egy játék a neve One Direction Calls with Sounds,és időnként felugrik egy nem tudom milyen ablak. Fogalmam sincs hogy hogyan indult el a játék de az ápolonő már épp belém akarta szúrni a tűt mikkor megszólalt az a játék és a What Makes You Beautiful megszólalt. A nő hírtelen úgy meg lepődött de én is.Akkor hagyta hogy kikapcsoljam és pont Zayn hívott :) Akkor gyorsan anyukám elmagyarázta a nőnek a játék lényegét és eléggé furán nézett. De a vért sikeresen levette.
Na nem akarom az időtöket húzni itt a 6.Fejezet :)


*Emma*

,,Az élet rajz- radírgumi nélkül."

*.......Pár héttel később.....*



Niallel még jó párszor randiztunk még. Sajnos mindegyiket valami megzavarta. Liam nem igazán beszél velem és Niallel sem. Kivéve munka időben, ott aztán be nem áll a szája. Általában a régi emlékeinket és élményeinket idézi fel bennem.
Nem igazán szerettek visszagondolni arra az időre amikkor fülig bele voltam zúgva Liambe.

Hát de én ezek szerint nem jöttem be neki, mert akkor megkérdezte volna hogy lennék e a barát nője, amire és egy igenel feleltem volna. Utána összejöttem egy másik sráccal. Vele nem rég szakítottam mielőtt a táborba jöttem volna. Most itt van nekem Niall,akivel elégé érdekes a viszonyunk. Nem igazán járunk ,de csókolózni azt igen gyakran szoktunk. A minap egy csomó üzenet érkezett a twitteremre hogy én most együtt vagyok e a híre Niall Horanal. Ami a másik hogy egy Brit újság is lehozta a dolgot,ami nem nagyon volt igaz.

Épp reggeliztem amikkor Zayn ledobta elém az újságcikket mérgesen. Értetlenül néztem fel rá.
-Olvasd el!-mondta és leült a velem szemközti székre.A sorokat gyorsan átfutottam és hirtelen levegőt is alig kaptam. Még hogy én Niall és Liam ágya között táncolnák?! Liam nem is foglalkozik velem,nem hogy lefeküdnék vele. A másik rész sem igaz hogy én és Niall már szexeltünk volna,csak csókolózunk és ennyi.
Fogalmam sincs hogy ez kitől származik de az biztos hogy nagyon megbánja hogy erre a világra jött.
-Zayn ez....ez....ez....-nem tudtam megszólalni szinte mert még mindig le voltam döbbenve.
-Nem igaz.-jött be Niall mérgesen és megcsókolta a fejemet.
-Emma én elhiszem hogy nem feküdtél le Liamel,de tudom hogy ehhez semmi közöm de fel kéne vállaljátok a kapcsolatotokat Niallel. Így talán leszállnak majd rólad a szarka paparazik.-közbe bejött a maradék három srác is.Az asztal körül mind csendben ültünk és figyeltük a szennyes újságot.
-Fiúk!-rontott be Paul a konyhába.
-Helló Paul!-pattantak fel egyszerre és ölelték körbe menedzserüket.
-Paul ő itt Emma Reed,a barátunk és Niallnek az úgymond barát nője.-vakarta a tarkóját Louis.
-Üdv kisasszony,az újságban már volt szerencsém látni Önt.-tisztára lángvörös fejem lett.
-Paul ez az egész egy nagy hazugság. Emma csak Niallel kavar , velem nem. -szólalt meg Liam.
-Elhiszem Liam,de az emberek már nem fogják így elhinni mint én.-Paul fel le járkált a konyhában.
-Ha tudnánk ki ez a D.P. akkor el tudnánk kapni és megrépázhatnánk és ráuszítanám Kevint.-mondta Louis és nevetni kezdtek a fiúk.Több mint egy órát ültünk és gondolkoztunk hogy mit tehetnénk.
-A Liames ügyet azzal tisztázhatnánk hogy felvállaljátok a kapcsolatotokat Niall.-hadarta Paul. Niall rám nézet és én csak vállat rántottam.
-Az isten szerelmére Paul,én nem akarom őt ennek a veszélynek kitenni hogy a rajongóink utálják őt majd mert velem van és a sok pletykának.-csapott az asztalra Niall és rendesen kiabált.
-Legalább próbáljátok meg,kérlek...-győzködte Paul kedvesen.
-Jól van legyen...-egyezett bele.-Emma?!-fordult felém.-Lennél a barát nőm?-kérdezte és elindult felém azt asztalt megkerülve. Nagyot nyeltem mielőtt válaszoltam volna.
-Igen,leszek a barát nőd!-hatalmas újongás tört ki,ezek főként Zayn és Harry és Louis szájából. Liam csendben ült és a kezei ökölbe szorítva az asztalon. Niall felkapott és megcsókolt. Liam ekkor fogta magát és kirohant a konyhából.
-Ezt jelentsétek be twittcamon most!-sürgetett minket Paul. Mind bólintottunk és a nappaliba siettünk és a gépet bekapcsoltuk. Elhelyezkedtünk a kanapén és megkezdtük a bejelentést.
-Sziasztok! Üdvözlők minden rajóngonkat. Bizonyára mind olvastátok az újságot ami megjelent Niallről és Emmáról..no meg persze Liam is belekeveredett.-kezdte Harry majd átadta a szót Zaynek.
-De ez a hír nem igaz. Emma sosem feküdt le Liamel és Niallel sem. Emma egy nagyon kedves és aranyos lány aki a barátunk és nem szeretnénk hogy támadjátok a közösségi portálokon! Se sehol!-csendben ültünk míg halgatuk Zaynt.
-Így igaz,és mellesleg valóban új barát nőre tettem szert.-felelte Niall és megcsókolt. Megcsókolt több száz-ezer rajongója előtt.
-Igen együtt vagyunk Niallel,én nem szeretném elvenni tőletek és kisajátítani,ne féljetek...-feleltem rekedtes hangon. Még pár szót mondtunk és kiléptünk.
 -Ez megoldva.-felelte Paul büszkén. Még jó hogy ő nem csinált semmit.



*Liam*

A szívem nagyon fájt amikkor Niall a szemünk előtt kérte meg hogy Emma legyen a barát nője,és még előttem is kell megcsókolnia azt a lányt akit szeretek. Na jó ők ezt nem tudják de mégis ennyire vakok hogy lehetnek?! Nem látják a jeleket amik jelzik az érzéseimet Emma iránt. Mikkor róla beszélek mindig mosolygok,mikkor róla kérdeznek és válaszolok rá a szemem tutira csillog. De mit is várhatnék a srácoktól, ők már csak ilyenek. egészen a tóig rohantam és ott leülve a fejemet a térdeim közé fogtam. Egy két csepp könnycsepp is kijött a szememből. Hát ez igazságtalan az élétől igazán. Elsőnek rájössz hogy a barát nőd megcsalt, szakítasz vele és utána találkozol a volt szerelmeddel aki után ismét sóvárogni kezdesz de aztán az egyik legjobb barátod le is nyúlja azt és ők majd boldogan élnek míg meg nem halnak. Egy női hang rántott vissza a jelenbe és bár csak ne ismertem volna fel ezt a hangot. A hang gazdájától szeretném hallani hogy szerelmes belém és nem Niallbe.
-Liam minden rendben? -kérdezte bátortalanul. Fél tőlem vagy mi?! Nem fogom megenni.
-Igen csak egyedül akartam lenni egy kicsit.-mondtam és nem néztem rá.
-Nekem tudod hogy bármit elmondhatsz...-simított végig a hátamon. A torkomban hatalmas gombóc ült.
-Emma már elég réggota el akarok mondani neked valamit...-kezdtem ......

 

2 megjegyzés: