2013. július 2., kedd

12.Fejezet

Sziasztok drága egyetlenjeim!
Meghoztam a Kövi részt is.
Tudom hogy az előzőt eléggé elhamarkodtam és rövid is lett.
Ezért hogy kiengeszteljelek benneteket hosszabb részt hozok. Cserébe szeretnélek titeket megkérni hogy komizzatok is.
Tényleg nem szeretnék undok lenni,de a Kövi fejezet minimum 3db komment után jön.
Jó olvasást!
Puszaaa
Fanni


One Way Or Another?



*Emma*


 

Reggel korán ébredtem fel a barátom mellet. Ő még nagyban az igazak álmát aludta. Egy finom puszit nyomtam az arcára,futólag el is mosolyogtam. Niall a fejére húzta a takarót és valamit mormogott. Kuncogni kezdtem és ráültem.
-Ébren vagyok!-kiabálta a paplan alatt. Lehúztam róla a menedékét és durcásan néztem rá. Az 1000 wattos mosolyát rám villantotta,fogalmam se volt hogy mit forgat a fejében. Egyszer csak már ő feküdt rajtam.
-Niall!-visitotam nevetve
-Éhes vagyok,reggelizünk!-csapta össze a tenyereit. Nagyot sóhajtva nyomtam egy puszit a szájára. Levettem a pizsimet és magamra kaptam egy rövidnadrágot meg egy topot. -Nem szabadna így öltözz!-ölelt át hátulról. Elmosolyodtam és halkan kuncogtam. 
-Mégis hogyan?- kérdeztem játékosan.
-Enyire szexin.-sutogtta a fülembe. Az egész testem libabőrős lett. Egy kisebb fájdalmat éreztem,tudatosult bennem hogy Niall beleharapót a fülembe. 
-Hova mész?-kérdezttem az ajtóban. 
-Lezuhanyzok.-morogta. 

**********

 A konyhában Liam is csatlakozott hozzám. Éreztem a tekintetét magamon amint épp végigmér. Direkt úgy csináltam mintha ezt észre se vettem volna. Ő is nekiállt a reggelijét elkészíteni. Niall szökdécselt be a konyhába és egy gyors csókot nyomot az ajkaimra. A reggeli elfogyasztása után kedves barátom felhúzott a szobájába videó játékozni. Valószínű hogy estig azon lóg majd. Neki vetemedtem a mosogatásnak is,de egy kisebb dugóba keveredtem Liam miatt. Egymásnak ütköztünk,de egymás szemébe bámultunk csak. Különböző gondolatok és érzések szabadultak el bennem. Vajon be merem neki vallani valaha is az érzéseimet? Esetleg elfuttok és elhátrálok? Nem szabad úgy gondolnom rá,hisz Niallel vagyok kapcsolatban és szerettem. De Liam iránt is érzek valamit,amit nem szabadna...Nem szeretném a barátságunkat tönkre tenni,hisz ő a legjobb barátom..Tudom ez fura hisz ezt a címet Naominak kéne viselni,de őt már testvéremként szerettem. Liam tekintete fogva tartotta az enyémet. Szemei igézőek voltak és nagyot nyomott a hangsúlyon a csupasz felső teste. Az ajkai rohamosan közelítetek meg az én ajkaimat. Egyszer csak már ott voltak rajta és a nyelve bebocsájtást kért. Bevallom egy kicsit haboztam hisz félek ennek a következményeitől. De nem érdekelt,erre vártam már évekkel ezelőtt. Megkapta az engedélyt és a nyelveink elkezdték járni piszkos táncukat. A csókunkba Liam belemosolygót,ahogy én is. Az ujjaim a haját túrták,az ő kezei meg a hátamtól a fenekemig vándoroltak. Felültetett a pultra és ott folytattuk a csókcsatánkat. 
-Teljesült már!-motyogta és a számat egy apró kacaj hagyta el. Tovább csókolóztunk de a csókunkat valami megzavarta. Lihegve váltunk szét egymástól és néztük a törött poharat a földön és a megdöbbent Zaynt. Liam távolabb állt tőlem,én viszont lesütöttem a szemem szégyenemben. 
-Wow! Hát..nem is juttok szóhoz.. Ez mi volt?-habogott a döbbent lakó társam. 
-Ez csak véletlen volt.- mentegetözött Liam. Zayn arcán látszott hogy hinné is meg nem is. 
-Zayn,kérlek ne szólj erről senkinek!-kérleltem szépen. 
-Ajaj talán félsz hogy Niall szakít veled?-tette fel a költői kérdést. - Szerencsétek hogy én nektek szurkoltam a kezdetektől kezdve. Na most mi hárman nagyon jó barátok leszünk és eltervezzük hogy hogyan tegyük tönkre Emma és Niall kapcsolatát.-ördögi mosoly játszót az arcán. 
-Zayn! Mi nem fogunk járni,ez csak egy szimpla csók volt!- förmedtem rá mérgesen. Kicsit meghökkent Liamel egyetemben. Fogtam magam és felmentem a szobámba és magamra zártam az ajtót.

 *Zayn* 


Nagyon meglepett amit láttam. Tudtam hogy Emma szerelmes Liambe,na de hogy most nem fognak összejönni akkor Zayn bácsi nagyon kiakad. Direkt figyeltem őket a bulin is, hogy mikor táncolnak,ezért lassút tettem be. Nem állítom hogy Emma nem szerelmes Niall barátomba, de fele annyira sem mint amennyire Liamet szereti. Az a csók aminek tanúja lehettem puszta véletlenül...nagyon szenvedélyes volt. Emma hiába tagadja a dolgokat,a tagadás az azt jelenti hogy igazam van. Döbbenten figyeltem amint Emma feltrappol a lépcsőn és hangosan csapja be az ajtaját. Pfff ezen nem is csodálkozok már,hisz Perrie is ezt csinálja amikkor havi baja van. 
-Nők!-paskoltam meg Liam vállát. 
-Zayn..tényleg nem szólsz Niallnek ugye?-sutogtta Liam. Megráztam a fejemet hogy megnyugtassam. Mi jó lenne ha elmondanám? Max vitáznának és felbomlana a banda. Li a szilánkokat szemlélte a földön. 
-Feltakarítom.-jelentette ki. Leültem az asztalhoz a kis reggelimmel és figyeltem a barátomat. Vajon mi járhat a fejében? Emma utolsó mondata hogy nem fognak járni? A gondolataim azonban elkalandoztak egy kicsit Perrie felé. Aztán már azon kaptam magam hogy a ,,Hogyan szakítsanak Emmáék" hadjáratomat tervezem. Álljak oda Niall elé hogy ,,Szevasz haver,szerintem szakíts Emmával mert nem passzoltok össze" Gratula Zayn,ez kreatív ötlet lenne! De aztán beugrott valami. Ha Niall összejönne egy másik csajjal? Úgy intézném hogy a nő itt aludjon egy buli után, Emmát küldeném fel hogy ébressze fel az Ír manót. Na ez már haditerv Malik módra! Elégedett mosoly terült szét az arcomon. Észre se vettem hogy Liam milyen hallgatag. A kukába borította a lapát üvegszilánkot. Le ült volna mellém,ha nem a szék mellé ült volna. A padlóra került és belőlem egy hatalmas röhögés tört ki. Liam arra se vette a fáradtságot hogy kioktasson engem, miszerint nem szabad mások kárán mulatni. 
-Haver te tényleg padlón vagy!- röhögtem rajta tovább. Louis jött be a konyhába. 
-Miért van Liam tényleg padlón?- tette fel a kérdést,miközben egy répát vett elő. 
-Hát mert a padlón ül.-hadartam nevetve. Louis megrázta a fejét és ő is nevetett. Gyengéden belerúgtam Liam lábába hogy kicsit térjen magához. 
-N -nem fog velem járni!-dadogtta és a szemeim fenn akadtak egy pillanatra. Louis érdeklődve figyelt minket. 
-Várjunk csak! Itt meg mi folyik?- kérdezte összeszűkült szemmel. 
-Nem mondhatjuk el!-hadartam. 
-Ez nem ér! Engem minden jóból kihagytok mint mindig!-nyafogott Boo Bear. 
-Jobb ha nem tudsz erről!- figyelmeztettem. 
-De..én tudni akarom!-kiabálta.- Az agyvizem kezdett felforrni. Hogy lehet valaki ennyire erőszakos és hisztis? Jobb ha elmondom neki. 
-Louis,amit elmondunk most neked az halál titkos és senkinek sem szólhatsz róla,világos?!- kezdtem átmenni egy nyomozó FBI alakba. Már csak a kalap és a pipa hiányzik. 
-Kevinnek sem?-kérdezte rémülten. 
-Nem még neki sem! Ha bárkinek szólsz akkor véged van!- mondtam már zsarolva. Louis nagyot nyelt, kicsit tényleg megrémült. Liam eközben már mellettem állt és szakadt a röhögéstől.- Liam lesmárolta Emmát! Liam szerelmes Emmába és ez vissza felé is igaz. Niallt el kell távolítani a képből.-foglaltam össze tömören a szitut. Louis hirtelen felugrott a székről és Liamnek esett. 
-Normális vagy Liam James Payne?! Hogy tehetted ezt? Hm?- tört ki magából Louis. 
-HAVER NYUGI!-förmedtem rá. 
-Most inkább menjetek fel Liam szobájába és nyugtasd le jó Louis?-kérleltem szépen. Bólintott és maga után húzta Liamet,akinek a szemei majd ki estek a döbbenettől. Nagy gondolkozásom közbe azon kaptam magam hogy már Niall ajtaja előtt állok. Kopogtam párat és megvártam amíg egy igen vagy egy szabad érkezik. 
-Mi a pálya haver?-kérdeztem levágódva az ágyára. Ő nagyban egy füzet felett rogyott. 
-Dalt írok Emmának. Este vacsorázni viszem és a London Eye-hoz vinném. Fél óra alatt romantikáznánk és ott előadnám neki.-vont vállat. Jaj ne csak ezt ne! Basszus Niall,tönkreteszed a tervemet.
 -Emma ma csajos estét tart Perrivel meg Eleonorral!- ez volt az első dolog ami az eszembe jutott. 
-Oh! Ezt nem is mondta..-motyogta alig hallhatóan. 
-Reggel beszélték meg.-füllentetem.-Figyi nem megyünk el este inni a bárba?-kérdeztem reménykedve. 
-Végülis ha csajos este lesz neki.. nekem meg kanos estém lesz!-nevetett. 
-Oké,majd késsőb dumálunk. Szevasz!-köszöntem el. Felpattantam és megindultam a folyóson. Harry szobája előtt elhaladva,furcsa hangok halladszodtak ki. Különös mintha drága barátomnál egy nőcske lenne. Már csak azért is hogy megszopassam kicsit Louis ért rohantam. 
-Srácok,Harrynél csaj van bent.- röhögtem. 
-Hogy mi?!-háborgott Louis. Intettem nekik hogy jöjjenek. Imádjuk beégetni Harryt a csajai előtt. Sosem hagyjuk ki. Hármat számoltunk az ajtó előtt és berontottunk. 
-Megcsalsz te szemét?-ugrott rá Boo Bear a göndör barátunkra. Nagy meglepetésünkre nem más feküdt Harry alatt mint Naomi, Emma legjobb barátnője. 
-Te buzi vagy?-kérdezte Harryt döbbenten,aki eléggé kiakadt ezen. Liamel már szét röhögtük a fejünket,Louisal egyetemben. 
-Mi van? Dehogy is!-mentegetözött. 
-Marha viccesek vagytok srácok de most nyomás kifelé!-parancsolt az ajtó felé minket. Jó kisfiúk módjára kimentünk és az ajtó előtt folytattuk a röhögést. 
-Ez hatalmas volt!-gratulált Liam a répás barátunknak. Emma dugta ki a fejét hogy megnézze mi van,de mikkor észrevette Liamet máris vissza tért a szobájába. 
-Beszéljek vele?-kérdeztem az ismét szontyoli képű barátomat. 
-Nem kell..szóba sem fog állni velem már.-a sírás kerülgette.
-De fog nyugalom!-bokszoltam vállba. 

*Harry* 


Naomi idegesen mászót ki az ágyamból és szedte össze a ruháit. 
-Most meg mi a baj?-kérdeztem nagyot sóhajtva. 
-Ezt nem lett volna szabad!- morogta. Értetlenül néztem rá. 
-De..én élveztem..csak a haverjaim seg hülyék tudnak lenni. De ezen ne húzd fel magad kérlek! Naomi..nem sűrűn mondom ezt egy lánynak sem..de neked tényleg komolyan is gondolom..SZERETLEK!-böktem ki. Naomi szó szerint lefagyott. Gyönyörű barna szemeit az enyémbe fúrta és csak bámult. 
-Harry ez csak egy éjszaka volt, én nem akarok csak egy trófeád lenni! Olvastam rólad sok dolgot, nem tudsz átverni.-hadarta de az egyik ujjammal befogtam a száját. 
 -Nem leszel a trófeám! Érted Bébi?-emeltem fel a fejét hogy a szemembe nézzen. 
-Biztos Harry? Nem hiszem hogy működne ez..-folytata volna ha nem tapadnak az ajkaim az ajkára. Az ujjai a hajamat túrták még a kezeim fel-le jártak az oldalán. Csókunkba belemosolyogtam és levegőhiány miatt váltunk szét. 
-Wow!-motyogta.
-Sikerült meggyőzzelek?-kérdeztem érdeklődve. Bólintott egyet bátortalanul mire arcomon diadalittas mosoly terült szét. 
-Megyek átnézek Emmához,csak előbb felöltözök.-mondta kábán. Hangosan nevettem az arckifejezésén és visszabújtam az ágyba. Valószínű hogy elaludtam mert a telefonom csengésére ébredtem fel.
-Igen?-szóltam bele kómásan. 
-Este buli lesz. Üzenetbe küldöm a részleteket.-jött a válasz a vonal túlsó feléről. Kinyomtam a telefont és a párnára ejtettem. Kimásztam az ágyból és belebújtam a ruháimba. Niall ajtójáig sétáltam aztán berontottam. 
-Kopogni luxus?-kérdezte költőien. 
-Este jössz velem bulizni?-a válasza egy nagy kiabálás volt.
-IGEN! Csak szólj Zaynek is mert úgy volt hogy lemegyünk a bárba iszogatni.-parancsolgatott. 
-Rendben megyek is szólni neki.-morogtam és kimentem.


 **********

  A buli helyszíne egy menő kis klub, ahol nagyon jó a zene és az italok is,no meg persze a csajok. Megfogadtam hogy mindent a szemnek és semmit a kéznek. Ezzel nem csalóm meg Naomit. Niall barátom már elég ittas állapotban van és már egy ideje nem is látom. Zaynel a bárpultnál ültünk és iszogattunk meg persze táncoltunk is. 

-Liam lesmárolta Emmát!-bökte ki hirtelen. Egy kicsit emésztgettem a hallotokat,mert ez még engem is sokkolt. 

-Niall nem tudja.-állitotam. Zayn fejet rázott. 

-Odanézz!-mutatott Zayn az egyik sarok felé. Odakaptam a fejem és Niall egy csajjal smárolt éppen. 


-Oooo...lépjünk közbe?-kérdeztem és már meg is indultam volna ha Zayn nem kapja el a karomat. 

-Hagyjd!-vont vállat. Leültem és tovább ittam. Vajon mi lesz Emmával és Niallel? Az ő kapcsolatuk csak egy nyári kaland lett volna? Szerették ők egymást igazán vagy csak egy szimpla fellángolás volt,amit a napsütés és a víz meg a nyíló virágok okoztak? Ezek a gondolatok kavarogtak a fejemben. 

-Harry gyere megyünk!-szólt rám Zayn. A klubból kiérve hideg szél csapta meg az arcomat. Niall hozta magával az új barátnőjét is. A kocsiban nyalták falták egymást. Alig vártam hogy kiszálhasak már. 

-Niall szerinted Emma mit szól ehhez?-kérdeztem tőle. 

-Ki az az Emma?-kérdezett vissza. Elengedtem a fülem mellett amit mondott. Végre megérkeztünk a házhoz és én egyenest a szobámba rohantam és elfeküdtem ruhástól aludni.


 *Emma* 


 Niall a fiúkkal elment este bulizni, Liam maradt csak itthon. Louis pedig a csodás barátnőjénél éjszakázót. Naomi itt aludt velem hogy mégse legyek egyedül. Elmeséltem neki hogy csókolóztunk Liamel,ezen kicsit kiborult. Na de én is azon amit ő mondott. Megszelídítette a banda nőcsábászát,Harryt. Sajnos Naominak haza kellet mennie mert a kisöccse lázas lett és neki kell rá vigyáznia. Elvégeztem minden reggeli teendőmet,így telepakoltam a kádamat párnákkal és beültem oda számítógépezni. Vártam hogy bekapcsoljon és hogy megnyithassam kedvenc böngészőmet. Felmentem a twitter oldalamra ahol egy különös poszt fogadott. 

Niall Horan szakított Emma Reeddel? A One Direction ír származású tagját egy menő klubban látták mulatni az elmúlt éjjel. Az eseményen több szemtanú is látta hogy a srác hosszasan csókolózott más lányokkal is. Ezt egy képpel is bizonyítani tudjuk.

 Alig kaptam levegőt,hogy tehette ezt? Szóval Zayn elmondta neki hogy mi történt és ezzel akar visszavágni? Miért nem olvasta a szememre a bűnömet és kész? Mi szükség volt még erre is? Az a szó ami most jellemzett engem belülről az a csalódottság,a szomorúság és a kétségbe esés volt. Mérgembe összecsaptam a laptopomat és egyenesen Niall szobája felé tartottam. A kilincs felett habozott a kezem egy kicsit. Reménykedek benne hogy az a kép csak photo shop által jött létre. Magyarázatot viszont érdemlek tőle! Benyitottam és már meg is bántam. Nem csak csalás volt az a kép,hanem a valóság. Niall azzal a lánnyal feküdt összebújva akivel a képen volt. Lefagytam...Megdöbbentem és összetörtem teljesen. Kiléptem az ajtón és a fal mellet összerogytam.
Valóban megcsalt engem. Igaz én is bűnös vagyok,de nem ennyire..én csak csókolóztam viszont ő le is feküdt azzal a ribanccal. A könnyek szurkálni kezdték a szememet és gyorsan kirohantam a szobájából. Liam ajtaja kinyílt és észrevette amint a folyóson össze rogyva ülök. Széttárta a karjait és én máris hozzábújtam. Az arcomat a mellkasába temettem és zokogtam.

-Niall megcsalt!-szipogtam a könnyeimmel küzdve. Liam nem szólt semmit csak behúzott magával a szobájába és ott vigasztalt. Választanom kell egy utat amin tovább haladhatok,mert válasz út elé értem. Vagy Liamet választom és hagyom hogy boldoggá tegyen,vagy Niallt aki teljesen összetörte a szívem szilánkokra.Bizhatnék még ezek után Niallbe? Nem tudom még a kérdésekre a választ,de egyszer megtudom csak még magam se láttok tisztán. De egy dologban teljesen biztos vagyok. Az egyik utat választom vagy a másikat. Nincs harmadik lehetőség,vagy mégis?

2 megjegyzés:

  1. Na ez kurva jó lett!! Csak így tovább! ;)

    VálaszTörlés
  2. Szia:)
    Nagyon jó lett,de a helyesírásra figyelj oda,mert az borzasztó:/
    Nem bántás!
    Livi.xx

    VálaszTörlés