2013. augusztus 22., csütörtök

15.Fejezet

Sziasztok drága egyetlenjeim!
Nagyon szépen köszönöm a kommenteket!
Úgy látom tetszik nektek Emma & Liam története. Még rengeteg ötletem van hogy mivel tudnám bonyolítani a szálakat. Ezelőtt pár részel elgondolkoztam azon hogy befejezem a blogot, de a 14.fejezethez kapott kommentekből új erőhöz kaptam :)
Na nem szeretem a drága időtöket rabolni.
Jó olvasást!
Puszaaaa
Fanni

*Zayn*


Emma dühösen távozót az üzletből. A telefonomat a zsebembe süllyesztettem és utána rohantam. Mire kiértem már egy taxiban ült. Niall is kijött és nézte ahogy hangosan boszankodok.
-Nem hiszem el! Liam ki fog engem nyírni. Baszki!-kiabáltam.
-Velem együtt, megtiltotta hogy találkozzak Emmával.- nyugtatót meg.
-Kösz tesó,ez sokat segít.-motyogtam ironikusan.
Beültünk Niallel a kocsimba és az 1D házhoz furikáztam. Beálltam a garázsba, majd a nappaliba kinyúltam a kanapén.  Harry a fotelban nyál cserét váltott Naomival. Naomi nagyon berágott Emmára amiért vele sem tartotta a kapcsolatot. Talán ő viselte még a legnehezebben Liamen kivűl.
-Ne is törődjetek vele hogy itt vagyok.-dörmögtem.
-Emmát vissza passzoltad Liamnek?-kérdezte Harry.
-Akkor tudnám hol van...-motyogtam. Hirtelen két szempár is rám szegeződött. Hitetlenkedve figyeltek engem magyarázatra várva. -Szerveztem egy titkos találkozót Niallnek és  rosszul sült el a dolog. Emma pedig lelépett. -hadartam bosszúsan.
-Liam pedig ide fog jönni. Csúnya vita lesz az biztos.- röhögött Harry. Sokszor látszik a viselkedésén hogy gyerek még.
-Tudnám hol lehet..-sóhajtottam. A szerelmes pár vállat vont csak.
A nap irtó gyorsan telt. Az időjárás nem hazudtolta meg magát,az eső lába igen csak lógott. Egész délután a szobámban tartózkodtam bezárkózva, Niallnek is ezt tanácsoltam. Féltem Liamtől és a mérgétől. Vajon a dolog átmehet verekedésbe is akár? Odáig biztos nem fajulnak el a dolgok. Hiszen csak legjobb barátok vagyunk,szinte már testvérek. Haragszom magamra amiért bele avatkoztam a szerelmi háromszögbe. A legjobb megoldás lett volna hallgatnom a kedvesemre. Tényleg Perrie most mit csinálhat? Turnén van a Little Mixel, nekem pedig nagyon hiányzik. Szeretném őt a karjaim biztonságába tartani. Liam is ezt érezheti Emma iránt? Vajon nagyon össze fog törni ha megtudja a rossz hírt? A kérdéseim közepette kopogás vagy inkább dörömbölés jött az ajtóm túloldaláról.     
-Zayn Malik! Most azonnal engedj be!-kiabálta Liam.
-Nem,félek tőled!-ordítottam vissza.  Pár perc csend következett, majd valaki egy kulcsot helyezte a zárba. Némán figyeltem amint az ajtó kinyílik és Liam belép az ajtón.



*Liam*


Végeztem minden teendőmmel. Paul segítségével egy igazi otthonos szobát alakítottam ki Emma számára.
Az órára néztem és máris rohantam a kocsimhoz. Bekötöttem a biztonsági övemet és gyújtást adtam a járműnek. A motor hangos morajjal jelezte hogy indulhatok. Normál tempómban vezettem mert tudom hogy Emma biztonságban van. Oda értem az 1D villához és leparkoltam a felhajtón. Bementem és a nappaliba Harry és Naomi nézet valami filmet.

-Sziasztok!-köszöntem oda nekik.

-Helló Liam!-köszöntek kórusban. A szemükben valami félelem szerűséget véltem felfedezni.

-Emma?-kérdeztem tőlük. Összenéztek és nem szóltak semmit. Kezdtem megijedni mert elég furcsán viselkedtek. - Hol van Emma?-léptem közelebb hozzájuk.

-Liam,nyugi. Zayn szervezet egy találkozott neki és Niallnek...a dolgok pedig rosszul sültek el. Ő meg fogta magát és elment valahová.- állt fel Harry védekezően. Gyorsan felszaladtam az emeletre és Zayn szobájába próbáltam bejutni sikertelenül.

-Zayn Malik! Most azonnal engedj be!- kiabáltam mérgesen.

-Nem,félek tőled!-ordított vissza. Eszembe jutott hogy van pótkulcsom minden egyes szobához. Berohantam a szobámba,aztán feltéptem az egyik fiókomat és kiszedtem a ,,Zayn szobája" felíratu kulcsot. Bele helyeztem a zárba és elfordítottam. Az ajtó pár pillanat múlva kinyílt. Zayn az ágyán állt egy párnával a kezében.

-Helló Zayn! Mi újság? - üdvözöltem és beléptem a szobába.

- Liam én megmagyarázom.-szabatkozott.

-Neked mit jelent az hogy ne enged a közelébe?! Hm?! Szerintem nincs róla fogalmad. -üvöltöttem torkom szakadtjából. Nem szólt semmit, hallgatta ahogyan szidom és oktatom. - Végre egy kibaszott év után újra láthatom és te máris elüldözted! - nem értem miért de ha ideges vagyok akkor valamiért a könny csatornáim is működésbe kezdenek.

-Segítek megkeresni.-motyogta szégyenkezve.

-Elkéstél vele Zayn, volt egy egész délutánod....de te itt ugrálsz az ágyadon csak. Nem bízhatok benned.- mondtam és kimentem a szobájából.

-Na?-kérdezte a lépcső aljánál Harry.

-Megyek megkeresem ha tudom. Sziasztok!- köszöntem el és kiballagtam a kocsimhoz. Az eső szakadt és szinte alig láttam valamit. A városban furikáztam órákon át de sehol sem láttam. Bárhol lehet. Valamilyen kis hang a fejemben azt súgta hogy nézem meg a bárban ahol idáig dolgozott. Gyorsan a gázra léptem és mint egy örült úgy hajtottam a szórakozó hely felé. Megálltam az út szélén és próbáltam benézni az ablakon. Egy szőke hajú lány állt odakint az esőben és ő is befelé nézett. kiszálltam és a fejemre húztam a kapucnit. Oda sétáltam a lányhoz és csendben álltam mellette. Pár perc múlva megszólalt.

-Miért kerestél meg?-kérdezte nagyot sóhajtva.

-Szerinted?-öleltem át gyengéden. Felemeltem a fejét hogy a szemembe nézzen.

-Sajnálom ismét.- motyogta. Az álla alá nyúltam és vettem a bátorságot hogy megcsókoljam.


Rögtön vissza csókot habozás nélkül. Behúzódtunk egy fedettebb helyre és csókolózni kezdtünk. Éreztem hogy szeret és megbánta hogy elszökött tőlem. Magához húzott de aztán én nyomtam a falnak.


-Szeretlek!- suttogtam a fülébe. Halk kuncogás hagyta el az ajkait.

-Én is téged Liam!- motyogta. Kézen fogva mentünk vissza az autómhoz és szálltunk be.

-Menjünk haza!- jelentettem ki. Úgy érzem egy nagyszerű éjszaka előtt állunk.

Kövi fejezet 10 db komment után várható :)

3 megjegyzés:

  1. Végre! Megtette, Liam megtette. Mióta erre vártam XDXD
    Na gyüljenek a komik! Iszonzatosan vároma kövi fejit :)

    VálaszTörlés
  2. Wáá nagyon jó volt :) imádom hamar kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó lett , de rettentően rövid! :/ Szerintem a végét nagyon elsietted, de ennek ellenére jó lett! Várom a folytatást! ;)
    Puszi

    VálaszTörlés