2013. október 27., vasárnap

22.Fejezet /Realy,Demi?/

Sziasztok drága egyetlenjeim!
Ma egy különleges nap alkalmából van rész. Ma fél éves a blog. Remélem ez alkalomból kapok pár kommentett. Ismét köszönöm a pipákat.
Jó olvasást!
Puszaaa
Fanni

*Emma*

   Liammel egész nap a tévé előtt punyadtunk össze bújva. Különböző filmeket néztünk a külvilágot kizárva. A felhők főlőt három méterrel is megnéztük. Nagyon jó film szerintem. Bár sajnálom hogy a történet főhőse és főhősnője a történet végére szétment. Pedig az egész film olyan valóságos, az ember könnyen tud azonosulni egy egy szereplőként.
Liam különösen furcsán viselkedett. De lehet hogy csak én velem van valami baj, beképzelem csak. Alig várom az estét hogy láthassam végre a srácokat. Mindegyikük hiányzik egy kicsit. Még Niall is. Furcsa lesz őt újra látni, főleg hogy a barátnője Demi is ott lesz. Nem igazán ismerem még Demit, ugyanis csak a tévéből ismerem. Tisztelem őt mint színésznőt és mint énekesnőt. Sokat gondolkodom rajta hogy Liam jobban járna ha egy celebbel randizgatna mint sem velem. A gondolat menetemből Liam érintése rántott vissza.
-Min agyalsz? Már vagy öt perce szólongatlak.- sóhajtott. Barna szemeit az arcomon éreztem, nem mertem rá nézni és főleg a választ megadni neki.
-Hm..semmi különösen nem gondolkodtam, csak hogy milyen jó lesz a fiúkat látni. Ők is hiányoztak.-hadartam. A szemeibe néztem és a tekintette a lelkemig hatolt. Mintha olvasna bennem.
-Em, nem kell félj Nialltől! Tovább lépet, boldog vagy legalábbis annak látszik Demivel. Ami pedig azt illeti szerintem jó barátnők lesztek egymással. Egyforma tulajdonságokkal rendelkeztek. Az ész járásotok is hasonló. Szóval ne félj,oké? Ma este csak érezd jól magad. Jót fogunk szórakozni ebben ne kételkedj.- magyarázta nyugodt hangnemben. Több kérdés is cikázott a fejemben, mint például hogy honnan tudta hogy ez egy picit böki a csőröm.
-Nem félek.-suttogtam a nyakába bújva. A kezével a hátamat simogatta míg a másik kezével megragadta a csuklóm és a tenyerembe csókolt. Mély sóhaj szaladt ki az ajkaim közül. Az este rohamosan közeledett , így neki álltunk készülődni. A zuhany alatt negyed órát álltam és hagytam hogy a meleg víz ellazítsa az izmaimat. A vízcsapot elzárva és kilépve a zuhany kabinból a törülközőt magamra csavartam és a tükör előtt kifésültem a szőke hajamat. A szobába egy sort szenvedtem a ruha kiválasztásával. Egy száll bugyiban és melltartóban állva. Liam szerint nevetségesen néztem ki. A nyelvemet kinyújtottam rá, amiért a büntetésem az volt hogy alaposan megcsikizett.  Szinte már nevetve sikítoztam. Végül megkegyelmezett nekem és valamit dörmögött az orra alatt. Egy fekete ruha mellett határoztam el magam. A sminkemmel szórakoztam egy kicsit, de sikerült elkészülnöm. Liam a nappaliban heverészett rám várva. Amint meglátott meg is könnyebbült.
-Gyönyörű vagy és egyben irtó szexi.-kacsintott rám. A kezébe kapta a slussz kulcsát és engem kézen fogva vezetett ki a kocsihoz.
Nem sokkal később már egy szórakozó hely előtt parkoltunk.  A srácok a bejárat előtt álltak már a barátnőijeikkel. Louis nyitotta ki nekem a kocsi ajtót és szó szerint kikapott az ülésből.
-Jaj Emma olyan jó látni téged megint.-nyávogta, belőlem meg kitört a nevetés. Harry is ide rohant és kikapott Louis karjaiból és a talpamra rakott. Szorosan megölelt és a fenekemre (?!) csapott. Zayn is megölelt és egy puszit adott az arcomra. Naomival újra kibékültünk. El,Perrie is üdvözölt. Niall Demi kezét fogva lépet oda elém. Szerencsétlenkedve megölelt.
-Emma ő itt a barátnőm Demi. Demi ő itt Emma a barátom.- mutatott be minket egymásnak.
-Szia Demi!-mosolyogtam.
-Örülők hogy megismerhetlek Emma, sok jót hallottam már rólad.- mondta és egy lépést tett felém és megölelt. Jól esett a közvetlensége. Liam a derekamat átölelve nyomott egy csókot az arcomra. Bementünk a szórakozó helyre és egy bokszot elfoglaltunk. Bevallom kicsit zavart Demi jelenléte pedig nem ártott nekem semmivel. Valószínű hogy csak azért zavart mert Niall az exem. Túl kell tegyem magam ezen,hisz én Liamhez tartozom. Harry és Louis gondoskodtak az első kör italról. Az alkohol tartalmú koktél egy kicsit fejbe kólintott. Hirtelen megszólalt a srácok egyik száma a Best Song Ever. A srácok megrohamozták a táncparkettet és idétlenkedve táncolni kezdtek. A lányokkal csak nevetni bírtunk rajtuk. Liam oda jött hozzám és magával vitt táncolni. A csípőmet jobbra balra ringattam a zene ritmusára. Az italok pedig egymást követve csúsztak le a torkomon.
-Szerintem eleget ittál már Emma.-vette ki a kezemből az italt. Nem néztem fel az arcába mert tudtam hogy ki az. Nagyot sóhajtottam.
-Ne szólj bele Niall, mert semmi közöd hozzá. Menj inkább a csajodhoz és vele foglalkozz ne velem.-mondtam barátságtalanul.
-De én veled  is foglalkozok mert a barátom vagy. Be vagy nyomva  és gondoltam én állítalak le, de ha akarod szólhatok Liamnek is.- hadarta és az egyik kezét vállamra helyezte.-Gyere kicsit kiviszlek a friss levegőre hogy kijózanodj egy kicsit. A kezemet megragadva húzott maga után. Odakint egy padra ültetett le. A pulcsiját levette és a hátamra terítette.
Ismét Demin kattogott az agyam és gondolkozás nélkül böktem ki a kérdést.
-Ugye nem engem akarsz féltékenyé tenni Demivel?- mikor kimondtam csak akkor vettem észre hogy lángol az arcom a zavar miatt.
-Nem. Azért vagyok vele együtt mert szerettem. Túl tettem magam rajtad. Nem értelek Emma, te Liamet választottad mert őt szereted és miközben vele jársz együtt itt pufogsz és a sárga földig iszod magad mert barátnőm van. Hihetetlen vagy komolyan.- morogta. Nem néztem rá. Ledobtam a pulcsiját és sétálni indultam. A gondolataim Niall szavai körül forogtak. Igaza van, szánalmas vagyok. Észre sem vettem hogy hol vagyok csak mentem. Hirtelen egy sötét sikátorban találtam magam. Pufogva leültem a földre.
-Lenyugodtál végre?-kérdezte egy hang amihez később test is társult.
-Niall sajnálom, hülyén viselkedtem. Az alkohol beszélt csak belőlem.-hadartam. Leült mellém a földre.
-Nem a szerelem miatt vagyok vele. Igazad volt és van. Rá vagyok kényszerítve. Elkövettem egy oltári nagy hülyeséget.-sóhajtott. Értetlenül pislogtam rá. Megrázta fejét és gyorsan témát váltott.
-Menjünk vissza. Liam biztos keres téged már. Nehogy kombináljon hogy velem voltál vagy valami.- felsegített a talajról és elindultunk vissza a klubba. Liam a bokszban ült. Oda mentem hozzá. Csendben leültem mellé.
-Hol voltát édes?-kérdezte miközben átölelt.
-Sétáltam egyet.-vontam vállat. Bólintott és megcsókolt.
Az este további része jól telt el. Sokat táncoltunk és csak is Liamel foglalkoztam. Nem érdekelt semmi más csak Ő.
Végül elköszöntünk a többiektől és haza mentünk. A ruhámat levettem és a pizsimbe bújtam. A sminkemet lemostam és bebújtam az ágyba. Liam is elfeküdt és lekapcsolta a lámpát. Hozzám bújva adott egy csókot aztán elaludtunk mindketten.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó rész lett! :) Kíváncsian várom a folytatást!! :)

    VálaszTörlés
  2. Mint mindig most is jó részt írtál, csak rövidet! :(
    Egyébként jó lett és várom a folytatást, remélem hamar hozod! :)

    VálaszTörlés